Vertrek Schiphol - Aankomst Fargo Noord Dakota - Reisverslag uit Fargo, Verenigde Staten van Jens Verheijen - WaarBenJij.nu Vertrek Schiphol - Aankomst Fargo Noord Dakota - Reisverslag uit Fargo, Verenigde Staten van Jens Verheijen - WaarBenJij.nu

Vertrek Schiphol - Aankomst Fargo Noord Dakota

Door: Jens Verheijen

Blijf op de hoogte en volg Jens

18 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Fargo

Hallo allemaal. Hier al mijn eerste reisverslag vanuit the States. Vanochtend ben ik vertrokken vanaf Schiphol om 11 uur. Vanuit Schiphol ben ik naar Chicago gevlogen om vervolgens daar een binnenlandse vlucht te pakken naar Fargo. De reis is goed gegaan en het eten in het vliegtuig was ook goed. Na de aankomst op het vliegveld van Fargo heb ik maar gelijk een taxi gepakt naar het dichtstbijzijnde hotel. Op dit moment is het hier 7 uur 's avonds, maar in Nederland is het 2 uur 's nachts. Vandaar dat ik nu zo moe ben en het bed drek maar is ga opzoeken. Morgenvroeg komen Conny en Corner van Bedaf mij ophalen bij het hotel en ga ik met hun mee naar het melkveebedrijf in Carrington. Ik heb er veel zin in en ben benieuwd hoe het er allemaal uit ziet. Foto's volgen nog.

Groeten uit Fargo!!

• 19 Augustus 2014 - 20:36

Fam. Van Dun:

Hallo Jens
    Fijn dat je goed bent aangekomen leuk om je zo te volgen. Een hele fijne leerzame tijd toegewenst. Fam. van Dun